♥شمــــــــــــــــع سوخــــــــــــــته♥
♥شمــــــــــــــــع سوخــــــــــــــته♥
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:, توسط عاشق بودنت |



نظرات شما عزیزان:

سوته دلان
ساعت4:01---4 مرداد 1393
برای دلهره شبانگاهان ، نسیم گرما بخش خرد را همراه کن

سوته دلان
ساعت3:58---4 مرداد 1393
- یک پرنده کوچک که زیر برگ‏ها نغمه‏ سرایی می‏کند، برای اثبات خدا کافی است

فاصله
ساعت13:04---4 اسفند 1392
دارم آتیش میگیرم | پای غمت | کاشکی هیچ موقع ندیده بودمت

کاشکی میشد روزای تلخو سوزوند | زندگیرو | به عقب برگردوند

از همون روزی که خیلی خوش گذشت | وقت من پر زدو دیگه برنگشت

ما با هم خوش بودیم اما بی خودی | نمیدونم چرا تو عوض شدی

تموم زندگیمو زهر کردی | چرا با چشمای من قهر کردی

از اون روزی که رفتی از کنارم | منو انگشت نمای شهر کردی

کاش میدیدی شب تا صبح بیدارم | کاش میفهمیدی که دوست دارم

خواب از چشمای من دزدیدی | شایدم از عاشقی ترسیدی

فکرتو تموم دنیای منه | شاهدم اشک تو چشمای منه

هنوزم رنگ صداتو یادمه | دونه دونه خاطراتو یادمه

تموم زندگیمو زهر کردی | چرا با چشمای من قهر کردی

از اون روزی که رفتی از کنارم | منو انگشت نمای شهر کردی


AmirAli
ساعت13:24---21 بهمن 1392
..........................

سراب تنهايي
ساعت14:22---17 بهمن 1392
بعضی از آدم‌ها

همیشه نمک‌دان‌ اند

مراقب زخم‌ هایتان باشید . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: